دستگاه قضایی درمورد مفاسد بانكی اطلاع رسانی شفاف كند
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، 'سید شهاب الدین صدر' در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس این مطلب را در پاسخ به تذكر

خلیل حیات‌مقدم نماینده مردم بندر ماهشهر بیان كرد.

این نماینده مجلس در تذكری آیین نامه ای از اقدامات هیات مذاكره كننده ایرانی با گروه 1+5 تشكر و قدردانی كرد و اظهارداشت: نمایندگان مجلس از مردم ایران می‌خواهند به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیك بگویند و همانند 12 اسفند گذشته در انتخابات 15 اردیبهشت حماسه‌آفرینی كنند.

وی ‌افزود: پیش و بعداز انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تخریب‌هایی انجام شد و اتفاقاتی نیز رخ داد كه من جز بی‌دینی نمی‌توانم نامی برای این نوع رفتارها بگذارم.

نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس ادامه داد: برخورد مجلس با موضوع سه هزار میلیارد تومان اختلاس بسیار خوب بود، در این موضوع نمایندگان اولین ورود را داشتند و از قوه قضاییه خواستند تا قاطعانه در این زمینه رفتار كند و با خاطیان درهر مقام و منصبی كه هستند، برخورد لازم را انجام دهد.

حیات مقدم از قوه قضاییه خواست تا در این تخلف میلیاردی شفاف‌سازی كند چراكه مردم، همه نمایندگان را در این پرونده شریك و متهم می‌دانند.

وی تصریح كرد: دادگاه بررسی این تخلف در حال فعالیت است و متهمان را هم احضار كرده‌ و با هر كسی كه متهم بوده برخورد شده است ولی باز هم تخریب‌ها ادامه دارد.

سیدشهاب‌الدین صدر كه ریاست ساعات پایانی جلسه علنی امروز مجلس را بر عهده داشت، در پاسخ به تذكر وی گفت: مجلس از ابتدا برخورد خیلی قاطع و محكمی در این زمینه داشت و درخواست همه نمایندگان هم این بود كه با افراد خاطی در هر جایگاهی كه هستند، در چهارچوب قانونی برخورد شود.

وی ادامه داد: متأسفانه نحوه اطلاع‌رسانی در این رابطه یك سوء‌تفاهمی ایجاد كرد؛ وقتی می‌گویند 5نفر از نمایندگان مجلس در این پرونده درگیر هستند، قاعدتا 290 نفر نماینده زیر‌سؤال می‌روند.

نایب رییس دوم مجلس تاكیدكرد: بر همین اساس‌، درخواست ما این است كه دستگاه قضایی به صورت شفاف اطلاع‌رسانی كند تا از اكثریت قاطع نمایندگان كه ارتباطی با این اختلاس نداشتند، رفع اتهام شود و با افراد خاطی هم برخورد لازم انجام شود.

سیام**9121**9132





:: برچسب‌ها: سفر , بهار , شب ,
:: بازدید از این مطلب : 389
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: